پک پرش در خواب (لِمَم)

پک پرش در خواب (لِمَم) پک درمانی گیاهی طب معصومین با استفاده از روایات معصومین و طب اسلامی استاد تبریزیان ساخته شده تا در دسترس شما عزیزانی که از پرش در خواب (لِمَم) رنج میبرند باشد.

در این مقالعه خواص موارد استفاده شده در پک درمان پرش در خواب (لِمَم) و دلیل  آن به بیانات ائمه معصومین و استاد تبریزیان شرح داده شده.

پک درمان پرش در خواب (لِمَم) درمان گیاهی  طب معصومین با استفاده از روایات معصومین و طب اسلامی استاد تبریزیان ساخته شده تا در دسترس شما عزیزانی که از پرش در خواب (لِمَم) رنج میبرید باشد.

 

یکی از بیماریهای عصبی و روانی لمم است . به اسیبی که از ناحیه جن به انسان می رسد و او را از حالت عادی خارج می کند (( لمم )) گویند . لمم نوعی دیوانگی است که بر انسان عارض میشود و سبب ان شیطان و جن است و به این اسیب در زبان عربی لمم گویند . روایات می فرمایند :لمم از اهل زمین بر انسان عارض میشود.

منظور از اهل زمین ساکنان داخل زمین هستند و مراد انسان ها نیست بلکه مراد همان جن است که داخل زمین سکونت می کند . البته جن دو قسم است . یک نوع جن عادی است و دیگری شیطان است. زیرا شیطان از جن است. در اکثر روایات هرگاه از جن و آسیبی که به انسان می رساند مطلبی بیان شود منظور همان شیطان و همان دشمن انسان است.

بر اساس ایه قران که می فرماید :((انه کان من الجن )) یعنی شیطان از جن است و شیطان دشمن انسان است. و به او اسیب می زند. بنابراین این سنخ از جن به انسان اسیب  می زند ، علت لمم نیز شیطان است .

گاهی در روایات لمم به اهل زمین نسبت داده می‌شود و گاهی هم به اجنه، البته این‌ها از مثبتات هستند زیرا شیاطین هم از جنس جن هستند.

خانه‌هایی که ارتفاع سقف آن‌ها از ۳٫۵ متر بیشتر است مانند خانه‌های قدیمی مورد سکونت جن قرار می‌گیرند و همچنین اگر زمینی از قبل مورد سکونت جن باشد و در آنجا خانه‌ای ساخته شود باز همین مشکل وجود دارد.

از طرفی امروزه در ساخت خانه‌ها از آهن استفاده می‌شود و اجنه به آهن علاقه دارند و به آهن جذب می‌شوند، در روایت آمده: «جَعَلَ اللَّهُ الْحَدِیدَ فِی الدُّنْیَا زِینَهَ الْجِنِّ وَ الشَّیَاطِینِ.» یعنی «آهن در دنیا زینت است برای جن و شیاطین.»

علائم جن زدگی:

اگر کسی در خواب احساس خفگی کند یا از خواب بپرد و حالت ترس پیدا کند و یا جن را ببیند یا صدایش را بشنود، همه این‌ها معلول جن و شیطان است ولی مردم معمولاً بازگو نمی‌کنند زیرا دیگران باور نمی‌کنند. معمولاً در خانه‌های قدیمی و خانه‌های با سقف بلند، احتمال ابتلا به این مشکلات بیشتر است.

 

توصیه های پک پرش در خواب (لِمَم) :

 

  • دعایی است که کلینی از امام صادق نقل می کند :که  امام کاظم (ع) می‌فرمایند: «ما من أحد فی حد الصبی یتعهد فی کل لیله قراءه قل أعوذ برب الفلق وقل أعوذ برب الناس کل واحده ثلاث مرات وقل هو الله أحد مائه مره فإن لم یقدر فخمسین إلا صرف الله عز وجل عنه کل لمم أو عرض من أعراض الصبیان والعطاش وفساد المعده وبدور الدم أبدا ما تعوهد بهذا حتى یبلغه الشیب فإن تعهد نفسه بذلک أو تعوهد کان محفوظا إلى یوم یقبض الله عز وجل نفسه.»

یعنی «نیست کسی که در کودکی برایش هر شب سوره ناس و سوره فلق هرکدام سه مرتبه و سوره توحید صد مرتبه و اگر نمی‌تواند پنجاه مرتبه خوانده شود، (( باید هر شب خوانده شود و متعهد به خواندن ان باشید ))مگر اینکه خداوند از او دور می‌کند لمم و بیماری کودکان و تشنگی و خرابی معده و خونریزی و تا وقتی‌که این را برایش می‌خوانند به این بیماری‌ها مبتلا نمی‌شود تا اینکه پیر شود و اگر خودش این را بخواند یا برای او بخوانند محفوظ می‌ماند تا اینکه از دنیا برود.»

بنابر این خواندن معوذتین سه مرتبه و قل هو الله احد ۱۰۰ یا حداقل ۵۰ مرتبه درمان دوم لمم است و فواید زیادی دارد.

 

  • درمان دوم اذان و اقامه در گوش نوزاد، امام صادق (ع) می‌فرمایند: «مروا القابله أو بعض من یلیه أن تقیم الصلاه فی أذنه الیمنى فلا یصیبه لمم ولا تابعه أبدا.»

یعنی «به قابله یا یکی از اطرافیان امر کنید که اقامه در گوش راستش بخواند، هرگز مبتلا به لمم و تابعه نخواهد شد.» البته در روایاتی آمده که اذان در گوش راست و اقامه در گوش چپ خوانده شود. تابعه حالتی است که شخص همیشه احساس می‌کند کسی او را دنبال می‌کند.

 

  • درمان سوم یک عوذه است، در روایت آمده: «مرد این را رها نکند و موقع خواب این را بگوید أعیذ نفسی وذریتی وأهل بیتی ومالی بکلمات الله التامات من کل شیطان وهامه ومن کل عین لامه،

این همان عوذه‌ای است که جبرئیل برای امام حسن (ع) و امام حسین (ع) خواندند.»

یعنی : پناه می برم خود و ذریه و اهل خانه ام و مالم را به کلمات کامل و تام خداوند تبارک و تعالی از شیطان و جنبنده گان زمین و هر چشمی که به انسان اسیب میزند خواه چشم انسان و خواه چشم جنیان و شیاطین .

چشمی که به انسان اسیب می زند دیوانگی و جنون می شود . ذکراین نکته در اینجا ضروری است که بین انچه که در قران به ان لمم گویند و لمم که توسط شیطان به انسان می رسد تفاوتی وجود دارد . کلمه لمم در قران به معنای گناهان کوچک است و در مقابل گناهان بزرگ قرار دارد .

اما لمم ی که توسط جن به انسان اصابت می کند دارای نشانه هایی است .

یکی از این نشانه های ان این است که دارو در فرد موثر نیست .

دومین نشانه لمم ان است که این افراد احساس می کنند که جن را می بینند و یا صدای او را می شنوند . البته ممکن است جنیان با کارهایی که انجام می دهند سبب شوند که به عنوان مثال فرد در خواب پرش داشته باشد و انها عموما به مغز انسان اسیب می زنند .

البته انچه که ما دریافتیم ان است که به دلیل ولع شدید جنیان به اب هر گاه شرایط مهیا باشد در بدن انسان ایجاد کیسه اب می کنند، زیرا کیسه اب در بدن معلول جن است .

 

  • سیب، امام کاظم (ع) می‌فرمایند: «التفاح شفاء من خصال، من السم، والسحر، واللمم یعرض من أهل الارض، والبلغم الغالب، ولیس شئ أسرع منفعه منه»

یعنی «سیب درمان چند بیماری است، مسمومیت و جادو و لمم که از طرف اهل زمین است و غلبه بلغم و چیزی نیست که منفعتش سریع‌تر از سیب باشد.»

سیب مانند باطل السحر است .

در روایاتی امده است: ما اهل بیتی هستیم که خود را با سیب و اب سرد درمان می کنیم.

در روایات صادره از ائمه معصومین علیهم السلام به شکل وسیعی به خوردن سیب تأکید شده است و فوائد فراوان و متعددی برای آن ذکر شده است؛
سیب دوای عمومی است که برای اکثر بیماری ها مفید است و هم غذا و هم میوه محسوب می شود.
در مدح سیب همین مقدار بس که از میوه های بهشتی است.

فوائد سیب طبق روایات

۱. پاک کننده و پالاینده و خوشبوکننده معده است؛
۲. نافع و سودمند برای قلب است؛
۳. سم زدا است و سموم را از بدن خارج می کند؛
۴. لمم (نوعی جنون که عامل آن جن است) را معالجه می کند؛
۵. بلغم زدا است و برای افراد بلغمی مزاج بسیار مفید است؛
۶. فرونشاننده حرارت است و درون بدن را خنک می کند؛
۷. تب بر است و مریضی تب را معالجه می کند؛
۸. درمان وبا است؛
۹. درمان خون دماغ است.

سویق سیب نیز برای خون دماغ و مسمومیت و زهرزدایی مار و عقرب از بدن مفید است.

آداب خوردن سیب:

۱. قبل از خوردن سیب آن را بو کنید زیرا امام باقر ع می فرماید: این کار باعث می شود هر درد و عارضه ای از تنت بیرون رود و آنچه از سوی ارواح در انسان ایجاد می شود فرو می نشیند؛
۲. خوردن سیب به صورت ناشتا بهتر و پاک کننده معده است؛
۳. خوردن سیب در سحرگاه بهتر از اوقات دیگر است زیرا پیامبر اکرم ص می فرماید: چهار چیز عمر را زیاد می کند: … و خوردن سیب در سحرگاه.

ملاحظات:

۱. خوردن سیب ترش باعث ضعف حافظه می شود؛
۲. اگر عروس در هفت روز اول بعد از زفاف سیب ترش بخورد باعث عقیمی رحمش می شود؛

پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله می فرماید: عروس را در هفته اولش از شیر، سرکه، گشنیز و سیب ترش بازدارید زیرا این چهار چیز رحم را سرد میکند و …. سیب ترش حیض شدن زن را قطع می کند و این برای او یک بیماری است.

 

استفاده از بخور حضرت مریم(ع) :

بخور حضرت مریم (ع)چیست؟

بخور حضرت مریم(ع) شاخص‌ترین درمان دیوانگی، سی‌پی، خبل، اوتیسم و انواع بیماری‌هایی مانند آن‌ها است. برای بسیاری از بیماری‌هایی که درمان ندارد می‌تواند درمان باشد مانند صرع که با سه بار بخور دادن درمان می‌شود.

طبق بررسی‌هایی که انجام دادم این دارو قبلاً هم در اروپا و روم و یونان بوده زیرا مربوط به حضرت مریم (ع) است.

– اگر کسی در خواب احساس خفگی کند یا از خواب بپرد و حالت ترس پیدا کند و یا جن را ببیند یا صدایش را بشنود، همه این‌ها معلول جن و شیطان است ولی مردم معمولاً بازگو نمی‌کنند زیرا دیگران باور نمی‌کنند. معمولاً در خانه‌های قدیمی و خانه‌های با سقف بلند، احتمال ابتلا به این مشکلات بیشتر است.

خداوند در قرآن درباره کسی که ربا می‌خورد می‌فرماید: ﴿الَّذِی یَتَخَبَّطُهُ الشَّیْطَانُ مِنَ الْمَسِّ﴾ (۱)

«کسی که براثر تماس شیطان، دیوانه شده (و نمی‌تواند تعادل خود را حفظ کند؛ گاهی زمین می‌خورد، گاهی بپا می‌خیزد)»

– مراد از مس حالتی است که کنترل حرکت اعضا بدن از دست شخص خارج می‌شود و در اختیار جن قرار می‌گیرد و حرکات بدن نامتوازن و غیرعادی می‌شود.

این بخور حضرت مریم جزو معجزات طب اسلامی است .بخورحضرت مریم (ع) شاخص‌ترین درمان دیوانگی، سی‌پی، خبل، اوتیسم و انواع بیماری‌هایی مانند آن‌ها است. برای بسیاری از بیماری‌هایی که درمان ندارد می‌تواند درمان باشد مانند صرع که با سه بار بخور دادن درمان می شودو اکثراین بیماری هایی که درمان ندارد معلول غلبه ی جن است واین بیماری ها را طب جدید نمی تواند درمان کند چون اصلا نمی داند جن چیست!

در روایت آمده: «أبى جعفر الباقر علیه السلام انه وصف بخور مریم لام ولد له وذکر انه نافع لکل شئ من قبل الارواح من المس والخبل والجنون والمصروع والمأخوذ وغیر ذلک نافع مجرب باذن الله تعالى…[۱]

یعنی «امام باقر (ع) بخور حضرت مریم را برای کنیزی که از او فرزند داشتند معرفی می‌کنند، و فرمودند که این نفع دارد برای همه بیماری‌هایی که از ناحیه ارواح (جن و شیطان و روح) است، برای مس و خبل (سی‌پی) و دیوانگی و صرع و مأخوذ (کسی که به‌طور کامل کنترلش به دست جن افتاده) و دیگر مشکلات مانند این‌ها، مفید و مجرب است، به اذن خداوند…

 

و در اخر برای درمان و رفع پرش در خواب (لِمَم) ، پک درمانی پرش در خواب (لِمَم) درمان گیاهی طب معصومین با استفاده از گیاهان دارویی ساخته میشود برای شما آسان ترین و راحت ترین راه درمان پرش در خواب (لِمَم) است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا